Görsel

Kurumsal

Kalite Politikası

Müşterilerimizi odak noktası olarak kabul etmek.

Müşterilerimize gerekli ilgi ve alakayı sağlayarak tüm istek, ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak.

Müşteri memnuniyetini çevreye verdiğimiz etkileri ölçmek ve buna göre sürekli iyileştirmeyi gerçekleştirmek.

Sahip olduğumuz tüm kaynaklarımızın değerini kavrayarak bunların israfını ve çevremizin kirlenmesini engellemek.

Müşterilerimizin ve tüm ailemizin sağlığı için servis hizmeti esnasında olası tüm riskleri ortadan kaldırmak.

Tüm birimlerde kalite yönetim sistemi şartlarına uyarak sürekli iyileştirmek ve kaynakların etkili kullanılmasını sağlamak.

Çalışanlarımızın bilgi ve becerilerinin sürekli gelişmesini sağlamak.

Online Randevu Müşteri Temsilcisi